torsdag 5 maj 2011

Första stegen




Alice gick sina första steg igår; hela 8st innan hon kom på att hon gick för egen maskin och blev rädd å satte sig på en gång :) Egentligen kan hon gå men psyket hindrar henne känns det som.. får hon bara nudda exempelvis pekfingret lite kan hon gå.. Idag tog vi några till så jag tror att det släpper på riktigt snart.


TYVÄRR är vi sjuka igen.. känns som att min förkylning är på övergående men Alice har fått en jädrig hosta vilket gjorde nattsömnen [inte så rolig].. Thomsen säger sig se en tand påväg ut, kanske är det sådant som gör förkylningen eller det tråkiga vädret; Snö, sol, hagel, snö, mulet.. i förrgår. Hallå världen, man blir förvirrad!


Idag lyssnar vi på massa "nytt"


  • Britney Spears mfl - Till the world ends

  • Duck Sauce - Barbara Streisand

  • Jessie J - Price Tag

  • Lady GaGa - Born this way (ja vilken låt är den en total ripoff av? Låter som en jag hört förut)


2 kommentarer:

  1. Duktig tös ni har!! :D Självförtroende är allt, tror att ni kommer att bemöta henne på precis rätt sätt utan att pressa henne. Om jag fick födas om skulle jag nog vilja ha er som föräldrar. ;)

    "Price Tag" är toppen... gillade inte Gagas "Born This Way", men har du hört "Judas"? DEN är bra!!

    Kram på

    SvaraRadera
  2. Duktig hon är tjejen! =)

    Jag hittade en sida på nätet där man kunde beställa gratisprover av NOKA! =) Blir intressant, hoppas man får en av alla smaker! hihi! =D

    SvaraRadera

Vad tycker du?