fredag 8 juni 2012

Cellgiftsbehandling 1

Ah första cellgiftsdosen är nu avklarad.. om man bortser från cytostatikan T kommer att få i pillerform. Fan dem proppar verkligen han full av gift nu stackarn =/ Idag fick jag inte många minuter av honom i vaket tillstånd. Väckte honom och försökte få honom att äta. Han hade reagerat med tryck över bröstet, illamående, svullen hals och den extrema tröttheten idag... Jag frågade om det var värre än de värsta vaknätterna med Alice och OJA det var det verkligen..DÅ förstår jag att han är trött.

Han orkade inte åka hem idag trots att han fick. Nu behöver han inte ligga på sjukhus något mer under behandlingen OM han inte får infektioner etc. Men jag får hämta hem honom imorgon åtminstone.

Eftersom vi haft sådant oflyt på sistone köpte jag triss idag.. 18st + 1 tialott totalt.. vann 200spänn. Snålt på så många lotter. Var är miljonerna?

Studenterna lajvar runt här utanför. Alice väggar dånade som att det låg ett disco brevid så fick snabbombyta till gästrummet så nattningen kunde avslutas.

Hmm...glöm inte att köpa persikor nu, dem är jättegoda!
Å en annan viktig sak; Glöm inte att berätta för dem ni älskar hur mycket dem betyder för er!

Puss hej

1 kommentar:

  1. Hade gärna varit barnvakt, så att du skulle kunna hinna städa och träffa din snubbe! Men kan ju tänka mig att din lilla gumma tänker: Va tusan är det där för gammal kärring som ska passa mig. Då jag är en främling i hennes ögon! Och det kanske inte är en hit, men vill bara att ni ska veta att jag gärna är barnvakt om det krisar totalt! Säg till bara! pussiluss

    SvaraRadera

Vad tycker du?