onsdag 10 september 2008

morgongåva v.2

Okej nu är jag hemma efter en shoppingtur mellan 11-17 :)
Har inköpt en kjol (sådan som går upp till nästan under bysten precis) och tight är den, lite sekreterare över det hela.. väldigt vågat för att vara mig.. till det blir det antingen klarröd, vit elr lila tight topp med kort ärm som jag köpt.. vi får la se hur det går.. och mina mockastövlar såklart.. väldigt Oannsiaktigt, men någongång måste man gå utanför sin stil.

sen har jag köpt en väldigt liten busig sak.. en miniminimini badkjol.. med körsbär och schakfärger från panos emporio.. tyckte den var så söt.. men har ingen aning egentligen om när jag ska använda den..kanske på någon halloweenfest.. punkfjortis typ ^^

Blev även lite syndainköp på LUSH . cocosbalsam och shampoo + en raktvål
aja.. nej nu ska jag packa vidare här :D

puss & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?