onsdag 24 september 2008

sambo & tandläkare

Ok, hos tandläkaren har jag varit..
Hade inga hål men tandsten som vanligt .. phuw att slippa borra :)

Ringde även vårdcentralen för mina tillochfrånbesvär och fick en tid den 21okt.. tänk om det är seriösa grejjor, ska man behöva vänta 3 veckor då ? aja, eftersom jag själv varit så seg med att ringa och bry mig så ska jag inte klaga, men det finns dem som borde komma in inom 2 dagar max.. Jag undviker gärna sjukvård sålänge det bara går.. för att inbilla sig frisk är nog i längden bättre än medecinering.

Har flyttat in 98% av mina saker till bejbi nu, ska adressändra inom de närmsta dagarna också för det är ingen stress eftersom jag kan hämta min post till och från ändå.. Så nu är jag äntligen sambo med min beloved one <3<3 skönt att slippa åka fram och tillbaka som en jedra galning.

Svärisarna var här på lite kaffe och hembakta bullar . Dem ska fixa iordning kök och badrum har dem bestämt sig för.. trots att det redan ser ut att vara i toppskick.. men tack tack.. dem är så gulliga :D

Nej inte mer ikväll..måste införskaffa föda..
puss annsi

1 kommentar:

Vad tycker du?