torsdag 11 september 2008

purple pills

Åkte hem från Thomsen tidigt imorse, ja direkt efter att jag vaknat för att hämta mina P-piller som jag så snyggt glömde.. Rolle kommer hem från jobbet snart och då tänkte jag att han får skjutsa mig så kan vi kombinera det med hans tårtköpande på Ica Maxi :)

Och sedan lite nostalgi..

För jag är ingen dagslända, jag slipper fångas med håv
Vi skålar för att förlåta, dricker för att komma ihåg
Så jag höjer på glaset för det som har varit
Fäller en glädjetår för alla som lever som vanligt

1 kommentar:

  1. Hej hunni!!! *bamsekram*

    Nja, har svårt att tro att jag skulle kunna bli smittad av någon via Internet. *konfunderad* Det verkar väldigt konstigt. I och för sig, datavirus, men de brukar inte smitta människor vad jag vet... *garv*

    Jo, jag ska få långväga besök, ända från Kanada. Min mailkompis Jeremy ska förmodligen komma förbi en sväng i slutet av oktober. =)

    Läget med dig annars?

    *kramkram skumbanan*

    SvaraRadera

Vad tycker du?