tisdag 9 september 2008

omni

Hej och Hopp!

Tog sovmorgon idag, hade legat och vänt och vridigt mig i ett väldigt bra tag innan jag klev upp runt 10.30-snåret. Idag känns det inte alls bra, känner mig känslomässigt avstängd.. vet inte vad felet är.. försöker känna efter om jag är deprimerad, ja kanske lite..men vet inte varför isådanafall.. måste ha en anledning iallafall. Men helt deprimerad är jag inte och inte heller lycklig utan något mittimellan utan flow.. känner ingen lust, inga behov.. samtidigt känner jag mig ensammast i världen.. även om jag självklart vet att jag inte är det. Som om en atombomb sprängt allt och jag är den enda överlevande.. huvudvärk har jag också.. hoppas på en bättre morgondag

Spelar Kent.. deppmusik nr1 ^^ Har en total avsaknad på musik nu när min mp3 har blivit bortslarvad.. jag undrar verkligen var den är någonstans.. på jobbet går städartempot i minst 100km/h om man har bra musik.. det enda jag hör nu är: *ekoekoeko*.. råd att köpa någon ny har jag inte heller i nuläget..och sugen på att hitta min gamla är jag.. 600DKR i onödan.. bläää!!

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag va utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt, håll mig älskling nu


Nej nu ska jag ta mig vidare, tvättar och kollar på Juno igen för den är så förbaskat mysig..

Puss & Kram Annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?