onsdag 10 september 2008

morgongåva

*gäsp* fast jag vaknade nästan av mig själv.. jo det gjorde jag faktiskt idag vid 8.30, känner mig mycket stolt faktiskt.. Har lagt in all musik i winamp och shufflar för fullt.. många låtar som inte blir spelade annars faktiskt =)

Och igår lekte jag med vicky.. vi satte oss på ett café strax innan 20 och när jag kollade klockan på vägen hem hade den hunnit bli 23.. var så mysigt att bara sitta och prata om allt och inget :) Ett stort + var att jag hittade min eftersökta mp3 i väskan som var vald för kvällen.. superkväll med andra ord.. dock mådde jag jedra illa på hemvägen, höll på att spy i bussen.. yr var jag också.. ska försöka kolla upp vad mina svimmningsanfall/yrsel beror på.. kan jag ha diabetes?

Nu ska jag hursomhelst fixa det sista och sedan vandra ned på avenyn för att möta Emmy & Jennie för en dag i shoppingens centrum.. dock är det ekonomiska begränsningar som styr inköpen idag.. men ska försöka hitta mig en vettig klädsel för under 1000-lappen.. åtminstone!

återkommer mer om det senare.. pussen på bussen


Because I love you
My heart is an open door
Boy, won't you please come on in
Because I love you
I´ll be right by your side
To be your light, to be your guide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?