söndag 14 september 2008

pariserhjul och trötthet

Denna lediga vecka måste verkligen vara den veckan jag har rört på mig minst, gjort minst.. men ändå har den runnit förbi i 200km/h

Idag vaknade vi nog runt en 13-tiden I guess.. hade redan smått planerat en tur mot stan.. Thomsen sa att det inte fanns någon direkt anledning till viljan att åka mot stan, dock visade det sig att sience fiction-bokhandeln var inplanerad .. busing! Hursomhelst.. fick även köpt lite hostmedecin och halstabetter för att lindra min förkylning som har funnits där ett alltför bra tag nu.. flickan på apoteket trodde jag kunde ha halsfluss.. kanske får ta mig en sväng förbi farbror doktor nästa vecka då..Efter SF-bokhandeln begav vi oss mot Liseberg för att utnyttja våra gratisbiljetter vi fått av croupierIda.. danke.. eftersom Thomsen inte har en dödsvilja på 10 så fick vi nöja oss med pariserhjulet och pandavision 3Dfilm.. mkt mysigt fortsättning på fikan till livemusik av någon stråkkvartett.

Efter nästa pass är det VOICE (personalfesten) vad ska jag ha på mig...*ARGH*



Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?