lördag 24 juli 2010

Dagens positiva och negativa

Okej.. vi börjar med det negativa..

- Min tå.. har råkat klippt den lite väl långt ned vilket resulterar i inflammation.. vilket i sin tur resulterar i jättesmärta (: Tänk att en "pektå" kan göra så ont
- Att vara bunden.. skulle behöva gå till tvättstugan men kommer inte ifrån riktigt. Thomas är inte hemma så Alice behöver min övervakning.
- Vill prata med Emie i telefon men har jag tid så har inte hon osv.. haha. Ska försöka ringa om några minuter igen.
- Skulle behöva en rådgivare eller någon som hjälpte mig med allt det praktiska vad gäller papper osv.. kom på igår att vi måste försäkra lillan.. tusan! Det är ju viktigast av allt.. beställde papper precis innan förlossingen men tydligen så gick hon inte att försäkra förrens hon fått sitt personnr.

+ Vi har fått lägenheten såld! Budgivningen slutade igår. Vi gick ingen supersumma i vinst men tjänade in det renoverade badrummet, inköpspriset samt mäklarens arvode.. alltså mer eller mindre +-0. Jag hade inte hoppats på någon bonusvinst heller med tanke på tiden. Sålänge vi inte gick back så är vi nöjda också.. Thomsen är och skriver på kontraktet i detta nu.. :) yeay! Längtar tills jag sitter i mitt radhus med allt upplockat och tittar på tv med en Cola Zero i handen och Alice brevid mig -myyyys-
+ Babyleende .. tröttnar man någonsin på sånt? Jag skulle lätt betala för att få se sådant när jag är nere någon gång. För det spelar ingen roll hur trött eller äcklig man känner sig.. det är världens bästa plåster.. funkar tom mot min jättesmärta i tån :p
+ Emil i Lönneberga.. på TV :D woho.. fast skulle hellre se Pippi faktiskt

1 kommentar:

  1. Grattis till att ha fått lägenheten såld vännen=) När är det ni flyttar?

    Kram Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?