lördag 3 juli 2010

Wall.e & BF

Japp klockan är efter 00 så med andra ord är det den 3 juli och datum för beräknad födsel har börjat :) Tror icke det blir bebis idag men man kan ju alltid hoppas.

Har varit och handlat på maxi; Införskaffade ett par kornblå flipflop's så jag har nåt som kommer över mina fötter.. att dem ser ut som det billigaste en människa kan ha på fötterna rör mig visserligen lite i ryggen men bättre än sneakers i denna värmen.


Åt sommarens första persika.. och bet tag i kärnan.. kärnan rör sig...AAAWH en tvestjärt!!! spottar ut hela innehållet på parketten och får äckelkänslor. En av mina största fobier är ju att ha djur inuti mig.. och tvestjärtar dessutom. HUR kom den in i kärnan?? Okej en larv eller mask.. men ett sådant äckel.. jag dör :( Tänk om jag fått i mig brorsan till den eller något.


Har kollat Wall.e igen.. vilken fin film alltså *kär*



Wall.e & Eve (aka Thomsen & Annsi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?