fredag 2 juli 2010

Lyckliga fötter

Fy bövelen vad varmt det är idag då! Jag förgås! :( Luften står helt stilla men jag försöker ändå att panikslaget få något promille korsdrag härhemma. Håller på med tvätteriet också, det gör inte saken bättre!

Snubblade över en bild på mina fötter som de ser ut egentligen (se längst ned; Fotfobi-folk varnas) och kan säga att jag ser en enorm skillnad. Jag vet inte om jag brukar svälla upp på sommaren, kanske lite men som det är nu är det riktigt jobbigt. Bilden är ändå tagen i Karpathos 37gradiga värme. Det brukar ju sägas att det syns om en kvinna går i bekväma skor.. lider fötterna så lider hela ansiktet tydligt. Tänk på det tjejor när ni ska på krogen, bekväma skor är A & O.

Vår mäklare ringde idag och berättade att lägenheten numer ligger ute på hemnet.. spännande! Köp den vettja: http://www.hemnet.se/beskrivning/725369
Hoppas bebis vill dyka upp snart så jag hinner med att städa & styla ordentligt. För som det ser ut på bilderna gör det inte riktigt idag (: hehe

Mina f.d. lyckliga fötter

1 kommentar:

  1. Jag tycker verkligen synd om dig som är höggravid i denna värme! Jag tyckte det var sjukt varmt i april men det är ju inget mot vad det är nu. Ska verkligen pricka in nästa graviditet över vintern också haha.

    När är det meningen att bebisen ska komma? Vet jag frågat men ja, mitt minne är inte det bästa hehe.

    Hoppas du mår bra!

    Kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?