måndag 16 augusti 2010

Chunky

Idag fick jag träffat bästaste Therese & Karina.. :) Åh vad jag är glad att vissa människor finns i mina liv. Så härligt att det kan gå så lång tid men när man väl ses känns det lika avslappnat och skönt ändå.. Dock var jag blöt mestadelen av tiden. Himlen öppnade sig rejält när vi steg av spårvagnen. På 3 små minuter var det som om man stått i duschen i 20 min.. värt att platta håret då =/

Efter fika och hejdåsägning till T så gick vi 3,5 vidare mot Apoteket.. Jag står i kön och ska betala mina varor då en mörkhyad man bakom mig frågar:
- what do you eat?
jag: huh?
- Yeah, what do you eat. I wanna be as fat as you (dyrkningsrörelse med händerna mot mig)
jag: eeeh...iiih... I'v been pregnant (god dammit!!!!%%%) and gained (?) 20kg's!!
- I don't understand you..

Hahaaaaa... just ordet fat liksom :) I vissa kulturer är det ju fint att vara lite rultig och just att han ville veta vad jag åt för att bli så stor.. men varför ordet fet? Vet inte om jag ska skratta eller gråta ^^ Blev så nervös att jag tryckte fel kod och sen när jag väl tryckte rätt så hade jag för lite pengar på kortet så Thomas fick betala skitet.. Killen i kassan såg inte så road ut (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?