onsdag 11 augusti 2010

Grill

Idag (läs igår) var vi till svärmor och grillade lite annars har det varit som vanligt.. känner mig faktiskt rätt så utvilad och det är väl därför jag sitter här 00.28 och skriver. Alice har sovit 6h-pass på natten nu 2dagar i rad och jag börjar se ett tydligare mönster, aja man kan ju alltid hoppas ^^

Har beställt lite bilder också på lillan. Mamma hade ju bett brorsan skriva ut så hon hade att titta på men eftersom han vägrar samarbeta så får man ju ta saken i egna händer.. Beställde även tackkort att skicka till alla vänliga själar som gett oss massa.

Bildregn






2 kommentarer:

  1. Sv: Jättekul att du också är lite intresserad av att donera. Jag har faktiskt ingen aning om hur de ställer sig till vikt, men har man alltför stor övervikt så är det väl inget plus direkt skulle jag gissa på. Men du är ju inte galet fet liksom så skulle säkert inte vara några problem ;) Ring till sjukhuset och prata med fertilitetskliniken så får du förhoppningsvis komma på ett första besök och då går de igenom allt som gäller och kommer hända och sådär :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hihi vi kanske får ses snart igen så får Daniel träna lite på att hålla söta Alice;) Kan ju vara bra för framtiden;)

    Så söööt fotbild=)

    Puss puss
    Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?