söndag 31 oktober 2010

den röda


Alice har sovit som en kork de senaste 2 dagarna.. jag är rädd att hon laddar upp sig inför ett sådant där utvecklingssprång igen! Enligt veckorna bör det ju komma närsom.. iih

Idag är det redan söndag vilket innebär att jag ska hämta hem T imorrn redan :) Eftersom han gick på i fredags har det knappt märkts att han varit borta! Jag ska dock köra en ny väg så jag får hoppas att vi hittar fram.. i värsta fall hamnar jag ju bara fel ;D

Har börjat fundera över klädsel till julfesten.. blir nog vit klänning+svart bolero eller liknande samt röd clutch för att få lite färg. Funderar på om man kan ha tunnare leggings till det eller om man ska köra svarta strumpbyxor.. funderar på att ha mina klackskor.. tål att tänkas på.
Nej nu är det dags att fundera ut lite middag för idag..

2 kommentarer:

  1. Låter supersnyggt med den vita klänningen, svart bolero och röda accesoarer=)
    Du kommer att se supersnygg ut!

    Hoppas ni trivs i ert nya hood=)Miss you!

    Puss och kram
    Vickey

    SvaraRadera
  2. Tror jag kör på mitt hemlighetsmakeri tills det är dags för lillskrutten att komma ut. :) Men det är väl ok? ;)

    miss you! krama alice från mig & hälsa thomsen!

    SvaraRadera

Vad tycker du?