torsdag 21 april 2011

28 år

Thomsen fyller 28 idag :) På något sätt låter det så gammalt. När man var liten, låt säga åtminstone runt 11 så var 25 riiiktigt gammalt!

Dock så är både storhjärtat å lillhjärtat sjuka.. eller ja; Alice börjar väl bli frisk. Höstblåsor kallas fenomenet och kantas av feber med blåsor i mun, hand och på fot.. oftast på barn upp till 10 och är ett virus som smittar vid kontakt. Thomsen lider av svidande och kliande blåsor så NU förstår vi vad Alice var så gnällig för under 2 dagar, stackarn =/ Som tur är brukar man vara immun om man haft det en gång så förhoppningsvis kommer det inte tillbaka. Nu hoppas jag själv att jag inte blir smittad så jag måste sjukskriva mig igen.

Fredagsgrillningen hos grannarna blir därför inställd.. funderar på att ta tag i köket istället :)

I nuläget bakar jag hallonmuffins till födelsedagsbarnet; Ska snart börja fila på en tårta med hallongrädde och Noblesse & färska jordgubbar som topping *mmm*
Grattis älskade knasboll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?