söndag 10 april 2011

school's out.. or in?


Jaha då har man sökt (so far) 2 utbildningar med start ht 2011. Jag är inte inställd på att börja plugga men kanske är det då och då är det intelligent att ha gjort det valet ett halvår tidigare ;) När jag i höst kommer få göra ett ofantligt stort vägval så vill jag åtminstone ha fler vägar att välja på helt enkelt.


Jag sökte dessa utbildningar och bestämde mig ganska fort.. typ idag och här i veckan. Det är 2 YH-utbildningar (läs lite här) och sista ansökningsdagen är den 15 nästa vecka men då är jag på båten så jag får lägga dem på lådan imorrn. När jag kommer hem ska jag kolla på några andra intressanta som hade ett senare datum satt.. hittade dem idag så vill gärna leta lite.


En helt annan sak.. vi var så trötta efter 3 nätters sömnbrist och köpte en säng helt impulsivt. JO ställde upp å körde hem den till oss i racerfart och vi fick 2 stycken för 9 papp istället för orginella 16. Ska inviga den genom att ninjasova alldeles snarast.. lillan är fortfarande supertäppt så vi får se hur natta artar sig.. 23 somnade hon idag *suck*



Imorrn är det pågång igen så jag tänker packa då.. orkar inget just nu

1 kommentar:

  1. Ska du plugga? Bra steg! Ångrar mig inte alls men däremot är jag väldigt skoltrött just nu. kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?