tisdag 5 april 2011

Luckoffert

Nu har jag skickat in en offert till ett företag.. vad vill dem ha för att komma hit och mäta luckorna och fixa till och sedan sätta upp dem igen.. Alternativt om vi skulle montera dem själva. Valde 2 olika luckvarianter.. Orust & Slät.. den släta är ju inte så rolig egentligen utan mer en stilren lucka; Isådanafall blir det garanterat smidehandtag..gärna handgjorda om man får tag på sådana (Vet att man kunde hitta sådana på ett ställe i Wadköping i Örebro) Men borde inte vara för svårt att hitta någon som gör.. älskar smide

Funderar även lite på bänkskivor.. grymt sugen på en i mörkoljad ek alt svart granit :)
Drömmer vidare.


Luckmodell Orust

Annars har vi hittills haft en sådandär bra dag idag :) Jag fick sovmorgon för att Thomas i vanlig ordning tar Alice på morgonkvisten och låter mig sova vidare. Oftast resulterar det i att jag vaknar med ågren. Jag å lillfisan ska snart in till granntjejerna och leka lite så då kan han ta igen sig i soffan eller göra vad helst han vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?