måndag 25 april 2011

Nya tider.. sjuka tider

Thomsens födelsedag firades med kärlekstårta (:

sockerkaksbotten, vaniljsås, hallsonsylt, hallongrädde samt färska jordgubbar & Noblesse

Helt Ok-god, som allt annat sött.



Jag är sjuk igen ...

Förkylningen from hell har levt i mig hela veckan och inatt vaknade jag med feber likt den man hade när man var liten och riktigt djup hosta som gör ont ned i ländryggen, oj så ynklig jag kände mig ;(

Det värsta är att jag var tvungen att sjukskriva mig.. får sådan ågren. Vill verkligen inte vara en "dålig" anställd och eftersom jag var sjuk förrförra passet kom detta inte direkt lägligt.

Jag som aldrig var sjuk.. förr


Tänker fortfarande på Tony.. idag kom första tårarna men har nog ändå inte insett vad som egentligen hänt. Han kommer aldrig få barn, utbilda sig till något han gillar eller någonsin ta en kall bärs å klonka på guran något mer.. om så inte ovan molnen eller i nästa liv.


Fan Tony.. för tidigt!!!

1 kommentar:

Vad tycker du?