lördag 2 april 2011

Tankegångar

..hmm hemma igen då sedan igår kväll

Blev inte så mkt mer båt.. åkte bussen upp började känna mig mer hängig.
Kollade på tv med arbetskamraterna på kvällen och beslöt mig för att packa upp i hytten.. 1h senare ligger jag i världens feberfrossa.. natten ska vi inte tala om.. håller ut till morgonen (kanske var det bara tillfälligt?) på morgonen ringer jag och berättar läget att jag får ligga över morgonen.. sen även eftermiddagens vändtur. Ringer senare chefen och säger att jag nog får åka hem.

Buss Gbg - Oslo 13-17 [ons]
Båt anländer, påstigning 18.30
Ligger i hytten hela Torsdagen
Avstigning i Fredrikshamn 9.30 [fre]
Båt Fredrikshamn - Gbg Avgår 14.00-17.25!!!!!! (segdeg i Danmark)
bilfärd i rusningstrafik a.la Gbg + tankning.. hemma IRL 18.30 ca

B L Ä.. har mao inte fått mycket gjort ons, tors eller fredag ... så nu är jag väl bättre.. febern har släppt illamående och etc håller i sig. Dock är Thomas sjuk nu!!! Aaaah så har tagit hand om lillan idag. Mår ju sådär bra kan jag säga.. that's why I'm a broccoli Kaktus!! :) (nu förstår du lite hur de kanske mår?)
Nu ska jag sluta klaga för våra sjukdomar verkar ju gå åt rätt håll.. Men vad tusan var det vi fick därborta i nord egentligen?? har även hällt i Thomsen vätskeersättning så han inte förlorar förmycket.. Relativt enklare att göra än att få i Alice den. Dricker han inte det vanliga vattnet sen är det bara att hota med lite läskig vätskestabilisierande dryck ^^

Ännu en tanke till Tony..
förutom dem jag tänker nästan dygnet runt; För det gör jag. Jag tänker mycket på hans flickvän och föräldrar.. hans pappas engagerade sambo som håller i många tyglar, hans syster. Vad tänker och känner dem och hur orkar dem med dagarna för att inte tala om nätterna? Svårheter gör oss starka när vi väl är inne i dem; så starka att man i efterhand ibland undrar hur i helskotta man klarade av just DET? Jag undrar om jag någonsin skulle klara av något sådant dem går igenom.. ovisshet till max.
Det är snart 2 veckor sedan han försvann och jag hoppas att han återfinns (snart).
Annons i efterlyst

Nu blev jag himla yr så måste avsluta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?