tisdag 7 oktober 2008

autumnsun vol.2

Japp då var jag här igen.

Har fått cyklat idag iallafall.. fick tyvärr knipsa av bakhandbromsen eftersom den låste sig, hade jag varit lite mer teknisk hade jag ju kunnat skruva upp den utan att knipsa av trådarna.. men det fanns det inte tid till.. för cykla skulle jag.

Resterande del av dagen har jag tvättat.. tar sin tid :) Den nya tvättstugan och jag kommer överens och det är bra! Har lärt mig handskas med tvättmaskinerna, centrifugen, mangeln, torktumlaren och torskåpet.. gillar dock inte den sistnämna eftersom man inte har någon koll på graderna :D Men centrifug.. gooosh vilken bra extrauppfinning.

Thomsen fixade ned lite queen-låtar till singstar som var givna att testa på..gick väl sådär ^^
Vi har även lagat lite mat; potatis- & purjolökssoppa.. helt okej! Blev dock lite popcorn nu på kvällningen varvat med lots of satsumas.. för det är ju det bästa som finns på denna jord!!!

Tears in silence, as time just moves on
You can't hear it though, but I'm playin' my favorite songs
I miss you much, I wish you'd come back to me
You see I'd wait a lifetime, cuz you're my destiny

2 kommentarer:

  1. Oh, Queen är grymt bra! "To Much Love Will Kill You" rekommenderar jag om du inte hört den. :) pusskalas

    SvaraRadera
  2. bohemian rhapsody är johans och min låt =) hm, kanske de växer dina visdomständer? Fast du är ju redan så vis ;)

    SvaraRadera

Vad tycker du?