lördag 11 oktober 2008

båååååwling

Idag gick vi upp väldigt sent, typ 13 ^^ Inte konstigt att jag kände mig så utvilad idag :D Nuförtiden känns det som om jag aldrig är helt utvilad.. kan gå upp 10-11 där någonstans för att sedan nästan stupa i säng vid 00-tiden.. Förr behövde jag åtminstone ligga vaken en timme innan jag somnade, nu lider jag inte av just DET problemet längre.. aja min kropp har väl brist på något elr så finns det helt enkelt inget vettigt att vara vaken till ^^

När vi väl var uppstigna så var jag tvungen att ta mig in till Mölndal för att köpa messmör.. en dag till med knäckebröd utan denna goda smet hade tagit kål på mig.. (: spelade även lite triss.. ingen vidare inkomst där förutom 50:- som gick åt till mer nitlotter ^^

Ikväll har jag bowlat med järngänget (Thomas, Johan, Cecilia, Henke, Emmy, Therese, Natalia) Efter 2h bowling i discomiljö är jag möööör.. mör var ordet! Annsi du är ingen ungdom längre! Vi snålade skjuts på Emmy efter ett välförtjänt besök på BK..

Nje, mina muskler klarar inte av det här.. röka, tvätta ansiktet sen försöka dra med bejbi ned under täcket

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?