onsdag 22 oktober 2008

let the sunshine in vol.2

Ja då har jag varit på staden.. jättemysigt att träffa Kim igen, var så himla längesedan.. får mig väldigt dåligt samvete att det finns folk som jag träffar så himla sällan och som betyder mycket för mig.. vissa som betyder jättemycket träffar jag aldrig nuförtiden.. tänker mycket på Michelle och vad hon pysslar med.. känns dumt att typ efter 2-3 år ringa bara sådär och fråga vad dem gör och om dem har lust med fika.. speciellt när man inte ens hörs över nätet längre :

När Kim och jag sagt hejdå fortsatte jag att vandra lite i butikerna, febrilt letandes efter en sportbh.. finns det ingen i min storlek som lyfter brösten och håller dem på plats.. ?? Hittade visserligen en söt liten punkig kiltomlottkjol .. för bara 39spänn.. men den köpte jag inte eftersom det är sådant himla jux att plocka fram korten..

Imorrn ska jag leka med Emie, där var det också år och dar sedan sist (typ juni I guess.. :) Så det ska bli superduper..hoppas på lite kaffe och en mysig skvalleruppdatering..

ooh.. kom just på att doktorn kommer ringa imorrn o8.30.. hur ska det gå ZzzZz

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?