lördag 25 oktober 2008

pennybridge

Ja besöket i "gamla kära Örebro" börjar lida mot sitt slut.. som vanligt är jag relativt stressad såhär i sista stund..

Nyutstigen i duschen och ska dra om lite mer än timman.. har packat lite halvt och undrar hur allt kommer få plats.. men det löser sig.

Väggen har hursomhelst torkat och blivit färdig.. den blev inte proffsigt snygg men mycket bättre än förr måste jag säga (kunde ens någonting blivit sämre) Ska försöka få mor att hänga upp sina tavlor och allt kraffs som var där innan så jag vet hur det kommer att se ut...
Ska även få skrivet globalcash-uppsägningen.. måste dock hitta ett vettigt papper att skriva på.

Igår firades brors födelsedag en hel del i efterskott med mat på Efesos (mmm) Senare kom div. datanerds hit och lanade fram tills 9 imorse.. jag hade föreställt mig värsta härjet men det blev snarare syförening.. dem börjar väl bli gamla dem också? ^^ Mor och jag bunkrade upp i tv-rummet med onyttigheter och jag skaffade fram en nätverkskabel så jag kunde ha kontakt med omvärlden..

Tror det bjuds på kaffe..gotta go :)
Pennybridge till jul nästa gång hoppas jag...
Gbg nästa..

Puss & Kram

1 kommentar:

Vad tycker du?