måndag 6 oktober 2008

jag säger bara *stöööön*

Usch och fy vilken vecka säger jag bara.. kommer inte gå in på detaljer.. massa passagerare, storm och underbemmanat säger väl det mesta okej?!.. trött är jag hursomhelst.. dock har jag haft ett väldigt lugn i kroppen mestandels faktiskt :)

Kändes skönt att åka hem till Thomsen på en gång.. nu ska jag visserligen säga mitt hem också eftersom adressändringspapprena låg på golvet i hallen.. nu ska jag bara se till att få mitt namn på dörren och trapphuset och trappuppgången.. hur man nu får det <3 Om en stund ska vi dra oss till maxi och handla inför veckans matlagning och stuffs.. sedan blir det svärföräldrar på besök.. dem hade skaffat en cykel till mig.. goosh så sött.. :) gissa vad jag ska göra halva veckan :DDD

Looka; Har saknat dig som tusan nu i veckan.. saknar dig alltid visserligen men nu har det verkligen vart så man kan ta på det.. Har tom. drömt om dig.. :) Undrar när vi kommer att få ses.. saknar vårat "bara vara med MK och slasklatte!" those where the days.. miss that

Njae... inte för mkt sentimentalitet nu :)
Hoppas det är bra med alla annars?
Kram Kram från en übertrött Annsi

1 kommentar:

  1. Nawe<3 Blev alldeles tårögd när jagt läste det här. love yah, pulan <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?