måndag 6 oktober 2008

Utmaning av Pet

alltid ett bra tidsfördriv.. (:

5 saker i min frys
Hembakta bullar
Kycklingfiléer
Broccoli
Pizzabullar
Något gammalt som man tänkt ha som matlåda "någon gång"


5 saker i min garderob
KortKort bikinikjol (som jag aldrig kommer våga använda..)
Strumpbyxor + leggings i mängder
Massa olika Jeans i olika färger och längder
Oanvända impulsplagg
"boxingkimono" från carlings som är grymt het (svart+guld=superhett)

5 saker i min väska
P-piller
Busskort (100-kortet för Gbg)
Min kalender + penna (so business woman att det skriker om mig)
plånbok med massa "viktiga" kort
Nycklarna hem då såklart

5 saker i mitt badrumsskåp
massa olika parfymer
rengöringskräm, ansiktskräm, toning, scrub (i samma serie så det räknas som en såklart)
topz & bomullsrondeller
vibrerande rakhyvel
tandborste

5 saker i min bil (eftersom jag inte har någon så önskar jag vad jag hade haft i den)
Cool svart läderklädsel med cerise detaljer
bästa ljudet som finns inkl. massa bra musik
first aid kit för människan
first aid kit för bilen
någon wonderbaum måste man väl ha antar jag ^^


PUSS OCH HEJ

1 kommentar:

  1. Vill gärna komma till Sverige i jul, men kan inte planera in någonting alls. Vet inte hur jag kommer vara ledig runt jul och Johan och jag har inte diskuterat det där riktigt. Ska försöka kolla upp så gott det går... puss<3

    SvaraRadera

Vad tycker du?