söndag 26 oktober 2008

dags igen

Ooh.. igår när jag kom hem efter tågresan var jag inte direkt pigg.. som tur var stod bejbi på stationen med en näve rosor och en cykelkorg (då jag önskat mig en) söt är han!!! <3 På tåget hade det varit en klump med fulla ungdomar i 20-30års åldern som härjat som idioter.. skrikit, sjungit och sagt diverse olämpliga ord med tanke på barnfamiljerna som satt omkring.. Jag vet inte om de blev avkastade elr hur det var eftersom det verkade som om de skulle av i Gbg med försvann redan i Töreboda.. phuw..resterade tågresa vart schysstare.

..Så imorrn är det dags för båtvecka igen, är inte något vidare pepp..kommer inte träffa gubben mycket alls och är inte inställd för att jobba natt; Kommer jag någonsin vara det ?! Hursomhelst så ska det bli spännande att lämna fören och allt ansvar som det innebär och göra något nytt för en gångs skull.. speciellt kul när man får göra det med Emmy också :)

..Vad är det som händer..svullar som fan och vågen visar på +3kg.. mitt schysst flow som hamnade på en klippa ett tag har snarare vänt och gått tillbaks.. är mer sötsugen och hungrig än aldrig någonsin förr.. hur ska man klara av att sluta röka på detta :D

Ha en trevlig vecka allihopa
Puss Annsi

1 kommentar:

Vad tycker du?