tisdag 21 oktober 2008

It's alright to fall apart sometimes..

Hemma.. och då säger jag verkligen hemma.. I Örebro närmare bestämt :)

Idag har det hänt mycket och under båtveckan som gått:


Började det hela med en smutsig studentkryss på Onsdagen.. Fortsatte på lördagen med Absolut Pink (gaycruise) avslutade veckan lite fint med dansbandskryss och dem är ändå ganska poppis faktiskt.. phuw.. var skönt att komma hem till älsklingen som tagit semester detta pass (smart nog) När jag väl kommer hem så har min älskling överraskat mig IGEN, han är så himla duktig på dem dära superromantiska sakerna, jag blir helt fjärlig i magen och jättenykär gång på gång.. Pussades lite, sedan packa och dra mot vårdcentralen idag för inbokat möte,.. nåväl har väldigt bra blodsockervärden och sådant, så någon diabetes har jag då inte.. Inte heller något fel på annat.. på torsdag får jag veta ämnesomsättningsvärdena.. men det antar jag inte att jag har heller..så vad tusan är mitt problem?!


Nog om det.. lycklig är jag, JÄTTE!

..och så har vi snott en liten rolig grejj från katta:)


DAGENS..

Vill ha: mer pengar på kontot än vad jag redan har

Klädsel: jeans, hood & linne

Frisyr: ja.. vad kallar man det.. unstylish

Smink: mascara & kajal

Händelse: besök hos doktor & dryg tågresa till Örebro

Låt: Robert Miles - One and One (gammal härlig klassiker)

Planer: lägga mig i badet, ringa baby sedan sova

Saknad: looka som flytt till Finland, Pengar och mitt älsk

Dummaste: finns nog inget dumt med idag

Sjuka: jag som inte var sjuk men min doktor var sjuk i halsen ^^

Beroende: samma gamla vanliga

Roligaste: att få komma hem till Örebro och träffa familjen + alex

Tråkigaste: vädret

Borde: sova

Favorit: älskling

Mat: började med bra frukost, sen BK, sen muffins ^^ sen Kellogs special K.. ^^

Köp: ameliatidning

Godis: Kexchoklad + sportlunch

Humör: glad men trött

Visdomsord: ny dag, nya bekymmer (vadå emo ^^)


The sky isn't always blue
The sun doesn't always shine
It's alright to fall apart sometimes

After all is said and done
One and one still is one
When we cry, when we laugh
I am half, you are half

The heart isn't always true
And I am not always fine
We all have an angry heart sometimes

PUSS Å KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej raring! ^^ Ja ja, jag tror dig när du varit rökfri i minst ett år... ;)

    Seriöst.. jag fick ett av sms-en, mitt nummer slutar på -87, så då vet du förmodligen vilket av dem som stämmer... ;) Grejen är den att jag har besök från Kanada i en vecka framöver, så jag vet inte om jag kan ta mig in till Örebro... =/ Ska kolla, dock...

    *bamsekramar*

    SvaraRadera
  2. Saknar dig ännu mera! <3

    SvaraRadera

Vad tycker du?