onsdag 8 oktober 2008

Idag S.A.T.S.ade jag rejält

Okej ni kan inte gissa vad jag å Thomsen gjort... bundit oss i S.A.T.S gym.. überlyxigt stadsgym med barnpassning, spinning, dans, aerobics och allt mellan himmel och jord.. jättestora fina lokaler mitt i centrum och vi kommer även att ha tillgång till Valhallas simlokal vid gothia-tower.. supreme! Dock ska det inte bli direkt mkt gym/skrotlyft för mig/oss utan ska satsa mkt på dans/yoga/aerobics och sådana klasser .. bara träna lite motion och rygg-mage för att förebygga framtida besvär.. S.A.T.S är ju ganska dyra egentligen men vi kunde frysa kortet de veckorna vi jobbar och binder upp oss 2 år men betalar för 1.. elr ja, helt enkelt varannan vecka.. så prislappen inkl. företagsrabatt skulle stanna på lite över 200-lappen.. najs najs! :)

När lönen kommer sedan så måste jag införskaffa en schysst skumparunt-bh och snygga träningskläder för inte kan man gå på ett lyxgym i sleten t-shirt och mjukisbrallor .. elr jo (:

Annars har vi hängt runt på stan, införskaffat lite presentpapper till brorsans försenade födelsedagspresenter, apoteksrekvisita; Och försökt hitta fin ljung till blomlådan.. funderar på 2 vita och 2 röda.. MEN det finns ju inte en schysst ljung ngnstans som inte kostar 40spänn styck i denna stad! Aldrig i hela livet, jag vet hur ljung bör se ut och låter mig inte bli lurad! :p

Har världens jobbigaste huvudvärk .. ligger å läser mina gravidtidningar och är avundsjuk på alla gravida med stora ballongmagar som får mysa i höstmörkret.. någongång blir det dock min tur.. tur att jag har thomsen som tar hand om mig och brygger varmt kaffe till en icke gravid men dock ballongmagemänniska med spränghuvudvärk i soffan..

over and out..
Puss annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?