torsdag 12 mars 2009

bebis

Okej nu har jag varit och kikat in J's bebis.. jaja, söt å så men jag föredrar åldern minst 1-2 år innan jag kan tycka någon annans bebis är riktigt supergullig.. :) iof var det leendet väldigt sött.. Hursomhelst så blev em. lite smådeppig, det dära satte igång på mig igen, jag vet vad det är (kombinerat med en till sak) och jag kommer behöva deala med detta mer elr mindre.. iaf just nu! Finns bara 1 som förstår mig i samma sits som vet vad jag menar.. kärlek till dig Looki <3

Håller på att tvätta fortfarande fast jag fortfarande inte får (tvättiden slutar 20oo) men det ger jag blankaste fan i...vad gör det någon om jag har min tvätt i torkskåpet fram till 21 egentligen? Ingen sover väl innan och det kan väl inte vara såpass högt elr vibrerande från källaren att det stör upp till bv?

Gymmade idag innan besöket till J, känns så gött att ha det som tidsfördriv istället för shopping och matpaus på Jensen's :) Även om jag gått upp ngt Kg så känner jag mig fastare (iaf ibland) men så får jag tänka på att jag faktiskt klarat av att sluta röka, det är värt ngra extra kilon. Ska försöka sluta med sötsakerna nu för det börjar verkligen gå åt fel håll.. är en rehabperiod på 1-2v utan något som helst socker så brukar behovet försvinna helt :)

Nu ska jag surfa in på SJ och se om de har ngra billiga biljetter till mor&bror i maj..

PUSS & HEJ

1 kommentar:

Vad tycker du?