söndag 1 mars 2009

what's in your heart?

Hejsan Hoppsan!
jag har mkt att göra (som vanligt) så det blir en snabbis!

Mor & bror var då här i helgen, gick fort med det var mysigt :) tack tack!
Fick inhandlat div. prylar, åt, fikade, sjöng och spelade GH (mamma sjunger ballroom blitz snyggt som tusan)*S*

Har inhandlat ett nytt datapaket + mp3 = fattig..(24more days to go)
En fin HP med 20" widescreen-monitor :) Ser rätt läcker ut faktiskt..Så längtar mycket efter att få komma hem efter arbetet och inviga den rejält eftersom jag endast har skrivit in mitt namn i den typ. Thomsen har suttit några timmar och försökt få mitt trådlösa internet på den stationära att funka.. jobbiga drivrutiner och shit säger jag bara! blääää blää blä.

Imorrn är det dags för ännu en arbetsvecka då, utan min andra hälft; Han ska vara hemma och vila upp sin handled. Aja bra för han, passa på att spela massa tv-spel, GH, Manga.. yes all that (: Undrar vad jag själv skulle hittat på 1 vecka ensam? Förmodligen sova för länge, glo för mkt på tv och allmänt tycka synd om mig själv.

Btw.. Tom McRae (och speciellt "draw down the stars") för en fin mans-röst :)

Aja ha en trevlig vecka allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?