måndag 2 mars 2009

saknad

Hejsan Hoppsan!

Eftersom datorerna vi har här på båten redan är så speediga tänkte jag att det fick bli ett litet inlägg till..Påväg till jobbet idag fick jag ett Sms från Emmy om att vi helt plötsligt ska gå natten (fick reda på att vi inte skulle gå det i mitten av veckan)så det var bara att ställa in sig mentalt..Fysiskt var det ju alldeles försent för att ändra på...Har sovit 1h iaf, laddat med skolkritor, Polly och Red Bull (äkta taxfreegodis)=) Ska ändå bli ganska skönt att få ett avbrott från fören.

Lämnade hursomhelst mitt sötaste hemma och det är inte förrens man varit ifrån varandra ett tag som man inser hur mkt ens närmaste betyder...buuuh, saknar hans varma sköna och mjuka kropp jämtemot min, han söta leende som får en att lysa upp inifrån och de uppiggande kramarna till och från..denna vecka kommer bli lååång.

Det finns en till pojke jag saknar väldigt mycket också och det är David, min bror. Okej om han bara hade suttit hemma och lanat som vanligt...Men nu är han i lumpen, tänk om han känner sig ensam, tänk om han har ont osv..Bilderna han hade lagt upp på FB på sin rakade skalle och hårda front gjorde mig rörd..kände inte igen honom...Tänk om han inte kommer vara densamma ... mor & bror har ju sett förändringar, men dem har också fått sett dem periodvis..jag har inte träffat honom sedan julas.. aja det löser sig!

Nej nu ska jag gå ned 1vån till min hytt och sätta på mig skärpet så jag inte helt och hållet tappar städbrallorna.

Hej alla

2 kommentarer:

  1. Saknar dig med, beibululu. Kommer bli en lång och ensam vecka men tänk sen hur mycket tid vi har tillsammans nästa vecka. Love u.

    SvaraRadera
  2. Hehe, klart jag lyfte bort bilen, jag var ju förbannad.

    Mm, dessvärre går det inte om jag inte är fullständigt ursinnig. Och det är inte bra för blodtrycket att vara det så ofta. ^^

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kramkram

    SvaraRadera

Vad tycker du?