tisdag 24 mars 2009

So Cold

Hemma igen,
gud va skönt! Alltid lika härligt att återse sitt älsk efter en vecka ifrån varandra!

Sedan hemkomst har jag inte hunnit gjort så mkt.
I måndags drog vi runt i det fina vädret på stan, gluttade butiker och åt en bit på Jensens (börjar ogilla dem mer och mer nu)

Idag kom vi upp efter 9, solen sken en i ansiktet och det såg härligt varmt ut utomhus :D Satte på mig min vår-sommarjacka; Det skulle jag aldrig ha gjort för jag har frysit som en bäver hela dagen. Spårvagnarna var ute ur trafik ett tag pga bombhot å shit vid brunnsparken.. så fick vänta ett bra tag på den, vidare på gymmet körde vi uppv.-styrka-motion.. måste pröva ett nytt sätt som enligt J & T ska vara effektivare mot förbränning..Vidare mot stan för att äta, blev visst Pizza Hut.. ojoj! ô0 men men, ibland får man fätta té dé lite ^^ Sen drog vi till Webbhallen för att kolla upp mitt trådlösa tangentbord som inte vill funka, dem kunde inte göra mkt mer än att konstatera att det faktiskt var paj, eftersom jag köpt det i ett paket så får jag ringa HP och be dem sända mig ett nytt.. they better do! Så jag fick ett telenr som jag skulle ringa på innan 18..MEN väl hemma så var jag å Thomsen genomfryssna så jag tvingade honom att gosa mig varm under duntäcket.. OCH vi somnade och vaknade 18.15..för bövelen!

Har precis varit till Manhattan och handlat Cartedor äkta vaniljglass samt hallonsylt; Babyboy gör våfflor till middag/kvällsmat.. mm.. ska väl ringa mor när 2 1/2 men slutar nu eftersom hon tydligen inte kan prata med någon samtidigt 'humpf'

Ah juste ja, ikväll måste jag sy å fixa lite, ska lägga upp mina linnebyxor som är på tok för långa, sy i några knappar på lite jackor ska jag även göra.. känner mig redo för lite husmorsgöra ^^

Imorrn ska vi dra till Danm.term, Thomas ska få tag i lite papper och jag ska hämta ut Kiel-resan, elr rättare sagt betala för att få hämta ut den ^^´Lönen försvinner i ett naffs igen denna månad, först hyra såklart, sen sparandet, sen sthlm-resan, sen Kielresan... blä o_O Aja sålänge man känner att man får något för pengarna så är det garandetat värt det (: När vi varit på terminalen så tar vi oss vidare till svärisarna på kalas eftersom svärfar J-O fyllde år igår *grattis*

tors ska jag förutom gymmet till frisören och jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig...lite hjälp kanske? Vore bra om det funkade med min typ av jobb..snuskgöra med andra ord ^^ Så att sätta upp skiten i toffs vore inte fel :D

Lön efter 00.00 ikväll jippii!! (hoppas jag)
Puss & Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?