söndag 29 mars 2009

Gothenburg tur-retur

Hejsan Hoppsan!
Då var jag hemma, någon som saknat mig?

Flygresan till Sthlm gick ju super, kittlar så skönt i magen :) Gick fort som sören, Hade velat tagit en snabb tupplur men inte ens det hann jag med. Tågresan hem på nästan 5h var ju såklart längre..men jag var upptagen med boken "stor" som är väldigt speciell så den kändes som en ordinarie 3-timmarstur från Öo.

Erotikmässan.. nja, var väl sådär :) Helt okej alltså, hade inbillat mig att det skulle vara större och mer happenings. Det fanns lapdance, nakendance, smiskning på kors, nagelfix & trix, tattuera sig (både riktigt och med henna), tarot, fiskdamm, massa stånd med div. erotiska artiklar.. någon bar samt en scen där div. striptease utfördes.. Gooood mamma så såg jag en het hunk.. shit han var så snygg! Kände mig som en nunna när det struttade omkring massa bruttor i minitoppar med string (om ens det) ô_0 Folk drack öl & cider, T & jag drack pepsi.. :DD Aja men då fick jag se det iaf; Hade varit meningen att vi skulle dit på lör också, men det struntade vi i eftersom vi sett det vi behövde se. Tog en lugn myskväll på hotellet istället :D

Jätteskönt med en weekend sådär på hotell, shoppa, äta gott och bara vara.
Nu gapar lönekontot (nästan) tomt.. bara 25dagar kvar tills nästa.. tjitjiing

Imorrn är det dags för de 7 haven igen.. orkar inte packa och har en dryg huvudvärk =/

PUSS Å SÅ

2 kommentarer:

  1. hihi tror itne det är nog risk att lilltjejen kommer innan du är hemma igen :p

    ha det så bra ute till sjöss!
    kram

    SvaraRadera
  2. Haha, men Annsi, slösar du alla dina pengar på snusk? ^^ Duktig flicka! ;)

    Kramkram

    SvaraRadera

Vad tycker du?