onsdag 11 mars 2009

happenings

Okej jag är hemma igen, vilket är nog så bra :) Blev ju somsagt tillslut att jag & Emmy fick jobba natt..Alltid lite trevligt med ombyte från 4för, men nästa pass har vi lovat "papi" att komma tillbaka ^^ Vi hade tur med både väder och gästbokningar.. Alltid är det några man stör sig på eller skrattar åt för de är så himla patetiska.. men då får jag svära för mig själv och spruta lite extra skummedel på golvet *lol* Dock slutade sista natten mellan sön-mån i allmänt illamående tillstånd för både mig & min kollega..Innan jag gått upp för dagen så fick jag tillbaka de hemska magkramperna och det gjorde att jag blev yrslig och spydde å vidare på kvällen blåste det upp, Annsi mådde kasst och spydde massa igen, mest kaffet från bryggan...Inget vidare kul var det att göra avgångsstädet sedan.. 4hissar x 9-10 vån att göra rent spåren på *urk* MEN att få se baby efter en veckas saknad gjorde så att jag glömde bort all misär på en gång.. :))

Nåväl, väl hemma har vi inte hunnit med mer än gymning, lite stadsbesök samt matinförskaffning..alltid något :) Imorrn ska vi hälsa på Jennie å hennes "ny"skapta bebis..samt tvätta på kvällen :) Annars har jag fått leka runt lite på min nya dator <3 me like it! Thomsen fick införskaffa ett nytt trådlöst nätverkskort helt enkelt för att få det att funka med internetet..Sen var han så söt att han fixade fram sina gamla högtalare + subw. så jag kan dunka musik vid datorn jag med, söt är han! Jag gillar den och det flyter på bra, har fört över musik, bilder och har fått div. program att funka :D Den gamla ska formateras ordentligt och det får bli min "rese"dator.

Har lite att se framemot framöver.. erotikmässan i sthlm nu i slutet av mars: Vi går dit 2 dagar + att man har rätt så mkt tid i sthlm stad att kolla affärer å grejja...Sen så blir det Kiel i maj med T, mor & Bror, resan är bokad.. Allt kostar pengar men wtf ^^ Man måste unna sig lite! Efter detta blir det "stor" spara till körkorsteorin å skiten.. men ska göra en liten säljning på tradera här så drar jag vällan in ngn 1000-lapp åtminstone.

Min nya kärlek (obs. gammal kärlek rostar aldrig)


Idag förresten gjorde vi en lasagne från scratch till middag.. och det vart faktiskt riktigt ljuvligt gott :) Lagar man mat med kärlek så..

9:e veckan som rökfri, snart 10 :) Går ju super! Och det är så himla skönt att vara av medecinerna och bli glad igen, klart att jag har superstora downs ibland, men vem har inte det?

Nej nu ska jag gosa lite med mr.Qtie :)
Kram På Er Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?