lördag 14 mars 2009

Cravings

Jobbig natt kan jag säga.. men fick ur mig lite iaf och det kändes bra

Idag började vi som vanligt med gymning, handlade lite basvaror på Netto och vidare hem. Snabbstädade för att ha det någorlunda fräscht när svärisarna skulle komma över på middag. Thomsen fixade ihop goa raggmunkar och så fikade vi lite kladdkaka å glodde tv-n som vanligt :)

Fick lust att dra ut på en promenad framåt 22. Hade enorma fisk-cravings..(?) Så sugen på stekt torsk. Slutade med att vi 22.37 drog härifrån, tog vagnen till stan och käkade på SubWay..ganska impuls men mysigt <3 Kul att se lite fulla härjare på stan, blir så sugen på att supa mig under bordet (not) ^^ Inte nog med att båten funkar väldigt bra som anti-alkohol 8)

Nu längtar jag till sommaren, elr åtminstone våren :) Jag vet att den innebär jobbiga och svettiga vändturer och slit på arbetet, men fan, har man inte världens bästa utsikt:

Oslo Hamn 08.07.26
klockan 18.45 (precis efter avgång)


Personalens Soldäck, Påväg genom oslofjorden
08.07.26 klockan 20.24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?