onsdag 25 mars 2009

zZzz

Lite klageri: Jag har världens bula i pannan (djävulsböld) och på kinden..sen har jag kommit på att jag nog har kronisk ryggont.. dock flyttar sig smärtan till olika ställen i just ryggen.

Idag har jag varit igång hela dagen, Danm.Terminalen för ett intyg, vandra runt, FeelGood för tidbokning till T, vidare på stan, fika, hem till Mölnlycke och mysa.. nu är jag helt slut.

Snott lite av Kaktus:

Lovar du att vara ärlig?
:D

Du heter:
Ann-Sofie Elisabeth Törnros

Smeknamn:
Annsi

Låt som när du är ledsen, sörjer till?:
Många, men säg; Coldplay - Fix You

Beroende av:
Inget just nu faktiskt .. sååå skönt

Vad tror folk om dig?:
Kanske att jag är glad, cruel och allmänt trygg i mig själv/bra självförtoende

Stämmer det?:
Jag har inget vidare självförtroende, älskar folk intensivt/hårt och kan bli cruel om jag vill

Vad får du oftast komplimanger för?:
OM jag får så är det ögonen (brösten förr i tiden ^^)

Vad säger du för att imponera på någon?:
Impar inte på folk, har inget att impa med

Hur imponerar man på dig?:
Genom att hjälpa till och verkligen mena det

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jag älskar dig"

Var bor du?:
Mölndal (utanför Gbg)

Trivs du där?:
Trivs super, hade gärna bott större men man får inte allt :D

Äger du några converse:
Sådana skor är inget för mig

Sprit, cider, vin eller öl:
Beror på smak och tillfälle. EJ VIN!

Brukar du bli för full:
Försöker avbryta i tid för att slippa bakfylla

Vad har du för mobiloperatör:
Tele2/Comviq

Har du haft sex idag:
Nej

Hur svarar du i mobilen:
"Aah de e Annsi"

Vem ringde du senast?:
Mor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Mamma puttrade för att jag skällde ut henne ^^

Brukar du komma i tid:
Oftast för tidigt ja

När mår du bra:
När jag har flow i livet (kärlek, hälsa, ekonomi, jobb, äventyr) etc :D

När blev du fotad senast:
Hmm, don't remember

Hur känner du dig nu:
Trött, hungrig & flummig

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart (vit kommer mer & mer)

Vad tycker du om dina fötter:
Fula & ej sandalvänliga

Vad saknar du:
MOD

Hade du en bra kväll igår:
Alla kvällar är bra kvällar :)

Favoritdryck på morgonen:
Juice, gärna färskpressad

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-01 (hemma) 22-00 (båten)

Är du blyg?:
Varierar jättemycket på situationer

Sysslar du med någon idrott:
Gymmar (räknas det+)

Vill du hellre ha mail än brev:
Snailmail är ovanligt MEN ack så härliga

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag vet inte, men att något väcks iaf

Har du spytt offentligt:
I Hangover på Liseberg (men gjorde det minst sagt galant) ^^

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Onanera & Visa hur bra jag skulle vara på att tillfredställa en kvinna

Är du nöjd med ditt liv:
Nej & JA. Vill inte byta och leva om..MEN jag hade gärna gjort lite finslipningar :)

Är du bortskämd:
Beror på vem man jämför med.

Vad gör du i morgon:
Gym, Lunch, Frisör, Stad, Vicky, Packa

Vad är det värsta du vet?:
När saker inte blir som man hoppats på

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Lite för många.. 9000kr på ett dygn so far..
Ibland är jag en big spender, ibland inte.
Ouch känns långt till nästa lön

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Denna var svår
Kanske Magnus Samuelsson från aktuella "let's dance"
Tycker han verkar vara en sådan mysig man/pappa

Vad längtar du till?:
När jag får mitt körkort.. första målet i mitt vuxna liv :)
Fast anställning, första målet mot en tryggare framtid..
En liten familj

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag hoppas det, who knows..
Vänskapen är ju inte lika svart på vitt som när man var liten! Med bästisar och så.
Iochmed mitt jobb förlorar jag kontakt med land 6mån per år och har svårt att få tid till att ha ett liv med kontakter hemma.. Har ofta dåligt samvete för att jag inte hinner träffa de som jag vill träffa.. Många bor långt ifrån. Men jag har några tjejer från förr som är väldigt speciella, roliga, mysiga, söta och underbara..Sådana man inte bara pratar snyggingar med utan delar skit och hemskheter, lyssnar etc..det är äkta vänskap!

Vad använder du för schampoo?:
Tigi, Fashionista.. fast det är slut nu och det är så jädra dyrt!

Vad är det finaste du fått?:
Livet (?) Låter lite tääätti, men tänk va mycket underbart jag hade missat!

En speciell dag du minns:
Har många speciella dagar men dem ligger mig alldeles för varmt om hjärtat för att dela med mig såhär in public.. they're just mine, not for share Vem vet, kanske skriver jag den dära romanen om jag orkar rota i det förflutna.

Hur gammal är du:
23. (och låt mig vara det åtminstone tills jag fyller :p )

Tycker du om någon just nu:
Baby T.. you're so cute I could eat you

Du samlar på:
Bra minnen & allehanda skräp

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Beroende på Situation: Thomas, Mor & Rolle

Gillar du golf:
Hell No

Vilken tid gick du upp idag:
9-någonting

Har du sovit i din egen säng inatt:
Vart skulle jag annars sova?

Är det okej att gråta:
Ja.

När grät du senast:
I mån

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Fixa körkortet & köpa bil, resterande får gå till en bostadsrätt.

Bär du glasögon eller linser:
None, men kanske borde ô_0

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Viktigt? Hah..Pyttsan!

När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Skulle vilja gå upp senare än 10 men min bebis (läs. Thomas) vaknar tidigare och gormar upp mig. ^^

Har du piercing:
Niet

Vill du gifta dig:
Ja (men helst borgerligt just nu, kyrkbröllop när jag blir äldre)

Vill du ha barn:
Absolut

Solar du ofta:
Går i perioder, just nu ingenting

Är du bra på att laga mat:
Duger i krig :D

Är du flygrädd:
Nej

Hur vig är du:
Så det räcker till sängövningarna typ

Är du musikalisk?:
Nawe

Vad dricker du helst när du är törstig:
Bubblor

Vilken är din favoritglass:
På Pinne: Magnum Double Caramell
På paket: Vanilj med krossad choklad

Tror du på ett liv efter döden:
Försöker att inte spekulera så mycket.
En sak säger jag; Döden är läskig.

Tycker du om sushi:
Inte för ofta

Vad äter du helst när du ser på film:
Lösviktsgodis 4 sure!

Har du tandläkarskräck:
Inte det mysigaste, men är inte rädd

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Mornar blir ju som man gör dem, aldrig stressar jag iaf

Vilken ögonfärg har du:
Grönblå som kanske går åt lite brunt snart

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Oräkneligt antal

Röker du:
Nej. (OOOH va skönt det är att svara såhär)

Hur ofta tränar/motionerar du:
4-5ggr gym på hemmaveckan åtminstone

Senaste låt du hörde:
Det var någon trance/pumplåt på mp3:n under förra gympasset


NATTPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?