söndag 15 mars 2009

solen

Ja idag har inte solen skinit med sin frånvaro direkt.. :) Snön (som var en ganska stor mängd) försvann och det blev vår.. Mår alltid som bäst när solen skiner men det måste vara bäst på våren eftersom man inte blir så varm å seg då.. fast man kan ju inte bada.

Hursomhelst jag å R (x:et) hade bestämt träff på stan, han skulle få lite kläder av mig samt så skulle jag ha lite jox av honom (som han visserligen glömde). Samtidigt så tog älskling en sväng till gymmet. Jag å R tar oss till Haga för fik av megabulle och tjöt. Så glad att vi kan vara vänner för vi hade det ändå 5 fina år :D Hursomhelst det blev en snabbis, tog spårvagnen tillbaka till korsvägen och mötte upp darling och tog bussen hem till vänortsg. igen :) Vi la oss och mös lite så nu är jag mest seg.

Baby lagar mat som vanligt *mm*

Feels like were on another level
Feels like our love's intertwine
We can be two rebels
Breakin the rules
Me and you
You and I


B.B.L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?