söndag 15 mars 2009

iiiiviiil

Okej nu har jag ätit, massor :)
Älskling kan verkligen det dära med kyckling & cocosmjölk <3
wipeout till det (tusan vilket galet program ^^)

Imorrn är det dags att bli sailor igen.. fan veckorna hemma går så himla fort.. Och baby är ännu inte frisk i handleden(erna) så jag får gå på själv. .tomt, men men :) Extra mkt tid att gå till gymmet. Ska bara räkna ut vilken tid som passar sig bäst nu när jag inte jobbar natten.

Btw 10 veckor rökfri nu :) Rollet tyckte jag var bäst!
Brorsan gjorde en liten illustration på hur jag ser ut när jag är arg
..Soooo don't mess with me :D

Nu ska jag packa inför havslivet
Ses å hörs efter 23:e :) CIAOOO
//The mermaid Annsi

2 kommentarer:

  1. är verkligen impad av att du klarat av att vara rökfri så länge! asduktigt! :D

    SvaraRadera
  2. Trots att du ser jätte jätte läskig ut när du är arg (hint*bilden) så älskar dig^^

    SvaraRadera

Vad tycker du?