måndag 13 april 2009

älskade mor

...måste tillägga att jag har världens bästa mamma

Hon fick mig i andra tankar ang. framtiden
Hon gör mig lugn på ett så moderligt sätt
Ska inte bry mig så mycket om samhället etc kommer att tycka
Ska göra det jag själv vill..
För ska jag skaffa allt det jag "behöver" så tar det alldeles för lång tid
Framtiden är min att göra vad jag vill med

älskar henne
Har sagt det förut och jag kommer garanterat göra det igen:
Om jag kunde bli en bråkdel så bra mamma som henne så skulle jag vara nöjd

Nu ska jag sova.. <3 <3
Kvällen blev ju riktigt lyckad.. ett bra avslut på en vårig och solig hemmavecka

3 kommentarer:

  1. vilka underbart söta hörlurar du hade, synd att de är dåliga bara :)

    ska kolla runt lite efter ett par, kanske fråga någon snygg försäljare :D

    ha det så "roligt" på jobbet och ta hand om dig!
    kramkram

    SvaraRadera
  2. Mammor är bra att ha! :) Hoppas påsken varit amazing! puss&kram

    SvaraRadera
  3. Nävisst, men problemet (ett av många) är att jag inte är stresstålig. Alls. Och det måste man vara överallt nu. Jag kommer inte att kunna passa in i samhällsnormen. Det är ingen idé att försöka längre, jag blir bara sviken när jag bjuder till. Jag är glad att du trivs med att jobba på båt. Jag skulle inte klara pressen. Och så skulle jag inte bli anställd heller. Jag är ju ett äckligt elefantfetto, som du känner till.

    Kram.

    SvaraRadera

Vad tycker du?