torsdag 9 april 2009

babydoll

Idag fick jag då träffat Jennie.. vi beslöt att träffas vid Elisedal och promenera mot stan, tog med mig Thomas och han fick köra barnvagnen hela vägen innan han var tvungen att svänga av mot gymmet.. så stilig var han när han gick där :) Längtar tills jag får en liten..att vandra runt med någon annans barnvagn minskar ju inte längtan direkt.

Medan T svängde åt sitt håll gick vi brudar upp på stan, fick tag i lite stuffs till T då han snart fyller år..(elr nästa lediga pass) Blev en snabbis och sedan gick vi mot var sitt håll, jag fortsatte lite med slipet av presenterna och mötte sedan upp T för att inhandla sallad..Idag fick vi även bevisat att de faktiskt känner igen oss..:) Tur att det är på ett sallads-ställe och inte typ Mc-Donalds elr Pizza Hut ^^

Väl hemma så åt vi maten och vilade ut oss lite.. började tvätta och tog sedan en tur mot Mölndal för att införskaffa frukt.. vi gjorde lite tacos och nu är jag sådär härligt övermätt..

..har också tvätt i trots att tiden tog slut för antal timmar sedan..DET DU SURKÄRRING! *hah*

Dagens verkliga insikt:
Gud vad lätt det är att göra av med pengar
samtidigt som det är lättare än vad man tror att inte göra av med dem =)
Dagens verkliga insikt 2:
Egentligen behöver man inte så mycket pengar för att ha skoj
bara någon som är lika fattig som en själv att ha skoj med <3

...2 saker behöver jag dock pengar till gymkort + busskort.. med det kommer man faktiskt långt

Nog om detta..
SOV GOTT !!
(det ska jag göra för imorrn är det inget inplanerat.. ev en cykeltur till gymmet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?