fredag 24 april 2009

Ey shu vad jag fryser

Brr .. Ne jag hittade inga skor, men vad gör det :)
Stod och dansade bra länge innan jag kom iväg.. hann dra runt på stan i 1/2-timme typ och sen ringer Thomsen, dags för Paprika-sallad och sen vidare å kolla efter mascaran.. då var kl typ 18.30 så vi var tvugna att kila till Webbhallen för att få tag i lite movies för Thomsens presentkort.. Även ett besök på nya elgiganten och införskaffning av madagaskar2.. så damn bra! När affärerna började stänga och jag "precis" vaknat så kändes det så sorgligt.. ringde Nathaniel så tog vi en fika alla 3 (tripp trapp trull) klockan var redan 20.45 när vi satt på spårvagnen hemåt.. inte undra på att det började bli kyligt.

Undrar om jag är frisk nog att gymma imorrn? Idag har jag kännt mig helt okey men fortfarande seg.. man vill ju helst att förkylningen ska gå ur kroppen ordentligt så jag inte "värmer upp" den igen och låter den gro om.. :D
Imorrn är det iaf tvättid och sen hälsa på hemma hos Daniel & Victoria för att mysa där.. (:


Igår skrev jag inte om att vi var på sjöfartsmuseet.. det var mysigt att se alla fina fiskar :D


Puss & Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?