söndag 12 april 2009

cykla = love

Hejsan Hoppsan!
Igår blev det lite gymma sen spontancykeltur till bio Monsters VS. Alien 3D.. jättegrym, bör ses :)

Märker redan att mitt nya trådlösa tangentbord börjar cp:a sig.. missar tangenter osv.. dryyygt! Orkar inte höra av mig till HP igen om en sådan struntsak.. aja får se om den vaknar till sig.. kanske bara behöver köras in lite

Idag har vi cyklat igen.. (vädret är ju värsta Hallelulja) fixat lite tvättmedel och pulver till mig. (E & jag ska köra en nyttig vecka på båten med powerwwalks i korridorerna och ersätta lite måltider m.m)

Häromdagen fick en gammal paralellklasskompis bebis.. och snart är det la Annas tur.. :) Sen kommer de ploppa ut en efter en här under året..Loppan har ju också redan fått sin knodd & A-S står på tur med..Lotta blir i början av Jun först... ööj öööj. detta är bara just nu, kommer mera! Babyboom som tusan här ju! :D

Nej kanske dags att packa lite.. Imorrn är det ju dags för båten.. MEN jag ska gå natt igen.. vet inte hur man ska vända dygnet eftersom jag måste vara med på mötet 13.30 å säkerhetsövning vid 15.. aja..det löser sig väl förr elr senare..tror det blir att försöka vara uppe så länge som möjligt inatt, därav minska nattsömnen och som följd bli supertrött imorrn.. zZzzz


I min fulla cykeloutfit blev jag tvungen att göra en fjortispose
.. mest för att visa hur kul & bra jag tycker det är att cykla! <3

Hare gött..
hoppas på en solig vecka för er härhemma!

2 kommentarer:

  1. snygg cykeloutfit ;)

    ja förhoppningsvis har jag en bebis att visa upp för dig på bloggen när du är tillbaka, men jag tvivlar på det. kommer ta det lugnt så kommer hon när hon kommer :)

    hade så bra ute till sjöss nu och akta dig för dumma pirater!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Sötnöt!!!/Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?