tisdag 21 april 2009

B-day

..åh jag mår inte riktigt bra jag.. feber i omgångar, huvudvärk och halsont.. kom på måndagsmorgonen när jag efter 2h sömn skulle gå upp.. drygt! Denna gången klarade helt enkelt inte min kropp av att vända dygnet.
Hursomhelst, har varit en trevlig vecka som nattstäd med Emmy.. har luckrat mina vyer och hängt lite med maskinarna och inte bara på bryggan..dem är så trevliga och bjuder på kaffe å mackor.

Måste gratulera Thomsen som fyller hela 26 år idag..vare sig han vill det elr inte :)

På tal om födelsedagar; Anna & Hanna ska få ett grattis som har fått små söta knoddles till världen..Siri & Ian heter dem.. übergulliga båda två.. Är så avis! Svärisarna frågade igen om det inte var dags för bebis snart.. dem vill ju inte bli 80 liksom! (: jeje
Har iaf varit på kalas..grillat, Schwartzwaldtårta å mys i Mölnlycke.. så mysigt..:)

Imorrn hoppar jag gymmet..tror inte min hals blir glad av det.. blir att ägna tiden åt tradera och tvättning istället..(: tjoflöjt!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?