torsdag 23 april 2009

hanging on

Host brök harkel spott..

uääääh.. känns som om jag inte gjort något vettigare än att lukta svett å sjukling idag.. Hatar att vara sådär halvdant sjuk så man kan göra saker OM man orkar.. så då om man inte gör dem får man dåligt samvete..

Sitter å lyssnar på Rob'n'raz, Robyn å lite andra goa 90-talare..väldigt sällan jag går igenom min musikmapp på riktigt..finns mycket konstigt å bortglömt där
"Do your really want me, Am I really special.." (tihi, det var tider)

Hursomhelst som jag nämde tidigare så har jag tvättat.. sen kom sötkorven hem å överraskade med paprika-sallad (så något stopp i trafiken var det inte som gjorde att han dröjde hem) (: Senare på kvällen gjorde han mat också.. Vadå känna sig som en svullen bidrottning som bara ligger å blir servad.. ^^ gött! Hade velat gå ut en riktig promenix för att få lite luft.. men äh får se om jag orkar sätta på mig ett par strumpor imorrn (att tillägga så har jag gått utan bh hela dagen..coolt att dem ens hänger kvar)

Har faktiskt lagt in lite skit på tradera för att dra in en extra killing till körkortet. Närmare 22st auktioner har jag lagt upp å det lär bli runt en 10st till faktiskt.. dock vet jag ej om det kommer bli lika stor inkomst som sist.. men man kan ju alltid hoppas..(: skönt att det är lite mindre auktioner denna gången vilket innebär mindre kontorsarbete å mer fritid för min del..tar längre tid än man tror.

Har även lyckats bråka med mor 2ggr sedan i måndags.. klickat henne lika många.. haha gud vilken fjortis jag är! o.0 men hon är så bohemisk å det är inte jag därför blixtrar det ofta när vi börjar snacka ekonomi å sådana dära vuxensaker som inte hon men jag vill prata om (: Fast som jag sa i ett tidigare inlägg, jag älskar henne.. å det hoppas jag hon vet trots mitt jobbiga tonårsbeteende

Tror jag ska gå efter mottot "vad är det värsta som kan hända!?!" Så kanske jag vågar ta större kliv lite oftare (: Nu har jag även läst på om vissa grejjer.. å jag vet att det skulle kunna gå..

Nej nu ska jag plocka undan mitt traderastök.. ouwh va jobbigt.. :S

Tschüss

2 kommentarer:

  1. hihi tack tack :D
    men hon brås ju på mig så höhö

    SvaraRadera
  2. hihi vet du hur glad jag blir är du säger så?!
    jag tycker ju såklart hon är finast i hela världen men känns så himla bra att andra tycker hon är fin också hehe

    SvaraRadera

Vad tycker du?