fredag 24 april 2009

Happy

Ja idag strålar mitt humör och jag vet inte om det är att lönen har kommit elr om det är musiken som dunkas ur mina högtalare som gör mig glad (brukar inte lyssna så mycket musik nuförtiden)
Sen fick jag ett samtal också.. som på något sätt stärkte mitt självförtroende.. och även tog bort ett litet av många frågetecken jag har här i livet..gottit :) I feel needed <3

Kom upp sent å då hade baby börjat packa gymsakerna för att ge sig iväg..var tvungen att ropa på honom för jag klarar mig ju inte utan lite morgongos .. aja, dags för mig att plocka mig iväg också.. måste hitta ett par nya arbetsskor eftersom tån börjar titta ut.. :) Tror jag är inne på det 4:e paret på Stena Saga nu isf.. men dem skorna är ju så sköna så det är dem som gäller.. går man i dem 12-13h varje dag så :)

Puss & Snusk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?