söndag 26 april 2009

myset

Det vart riktigt trevligt hos D & V igår.. grekisk kebab (tror jag det var?) och gott dricka.. aldrig förr har väl öl smakat så bra (: Det gör jag/vi gärna om.. nästa gång hos oss med lite räkor och ostar sen utgång? (:

Har relativt nyligen kommit hem från Allum/Partille.. fick tag på ett par skor..blev ett par Nike..så jag har vänt Rykä ryggen.. attans.. men dem satt lite tightare än vad jag ville så.

Nej dags att plocka iordning lite.. Våran toalett ska ju få sig en helrenovering under veckan med både nytt kakel, klinker, toaskåp och duschvägg m.m så vi måste plocka bort så vi inte ha kakelmjöl över allt.. :) Även dags för båten imorrn så jag får vällan säga:

SO LONG

1 kommentar:

  1. Ser fram emot räk och ostfrossa=) Tack för en supertrevlig kväll. Ha en bra båtvecka så hörs vi snart.

    Puss puss från Vickey

    ( D hälsar så mycket)

    SvaraRadera

Vad tycker du?