söndag 10 maj 2009

BF 09

Ouh idag mår inte lilla annsi så bra, känner mig som en himla 14-is

Ganska sent blev det helt impulsivt bestämt att vi skulle hem till Bec's på lite bärsa å annat gott.. fiiiinemang, ringer henne i all hast eftersom fågelvägen skvallrat om att hon är påväg mot systematet.. gott.. beställer 4-5 bärs & en alkoholfri vin till gubben.

Hemma duschar vi (för första gången på länge, skööönt) och sakta men säkert börjar förbereda sig.. blandar iordning en rosa pantern och donar.. Är hos bec's efter 8-snåret.. Therese är redan där, vi dricker disskuterar.. och vid 12 blir det Gretas (ett homoplace för dem som inte vet) Där möter vi upp Nathaniel, Jennie å Johan.. Väl inne möter vi på Carro, Nina & Karin. kul.

Det dricks, dansas lite och sen blir vi sittandes och pratandes på en bänk fan ett tag.. Nathan svirar runt och "spanar" folk.. sen uppstår lite jox och vi lämnar platsen.. efter detta är inte mkt klart.. hihi :) för mig blir det bara värre å värre..var väl den sista bailey's shotsen som tog över.. :) Shit kom ju på att jag skulle träffa folket kl 11 senare (på söndagsmorgonen) Hur ska detta gå när klockan är runt 2 å jag är helt off the course.. upp 9 klarar jag icke! Hör av mig/elr Thomas sms Karina.. men totalglömmerbort Jennie inkl. familj.. fick stå för det idag..f'låt!

Idag fikade vi då med Karina, blev fröken Ohlssons.. cosy! Vaknade och var alldeles yr.. huvudvärken kom inte sent och har följit med hela dagen.. Tommy kom och hämtade Thomas för dem skulle hänga på pojksättet..(förmodligen snacka massa skit.. sen bio) :) Jag å Karina hängde vidare och sen avlöste Vicky Karina.. Jag & Vicky behövde båda mat så vi gick till the Cattleman.. men min huvudvärk accelererade, efter maten mådde jag pyton och sa att jag verkligen behövde åka hem.. Spårvagnsresan var den värsta någonsin gjord... kändes som ett rent helvete.. när jag väl kom av kändes det konstigt i halsen, jag höll mig.. men sen kunde jag inte hålla emot.. spydde..först i handen ( i hopp om att det inte var så mkt och jag kunde rädda situationen ) Folk gick förbi bakom .. piiiinigt.. handen svämmade fort över och tillslut var jag tvungen att släppa.. fy va det stank å fy vad människorna glodde =) kl 18 på em. brukar väl inte folk vara fulla direkt! Tänk om de trodde jag var gravid å mådde illa elr nåt? hehe.. vem vet! Skyndade mig hem för att göra rent handen, tog 2xpanodill500mg och däckade i sängen.. huvudvärken dödar mig :/

Thomsen är påväg hem nu för att ta hand om mig.. goosigt.. jag har börjat fått feber.. bara jag är frisk imorrn så jag kan jobba :)

Jag ska nog inte dricka mer på ett bra tag.. som det brukar låta :)
Dags för båtvecka igen.. Ha det så bra härhemma!

Thomsen, Jag å Therese myser i soffhörnet


KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Hehe okej :) Jag har ingen aning faktiskt om man får gå två men jag tror nog inte det =/ Det går åt mycket energi bara när hon har en person som hon "spår". Däremot kan man få gå efter varandra (men hon behöver minst en kvarts vila däremellan). Men hon är jättelätt att prata med :) Ska se om jag kan få tag på numret :)

    Lät förresten inte som du hade världens roligaste bakfylla ;) hihi. Hoppas du mår bättre nu.
    Puss puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?