tisdag 19 maj 2009

bitterf*ttan annsi .. tji tjiiiing

...alltså inte för att jag blivit bitter över en natt elr så, har varit det mer elr mindre på sistone.. men mest mer :) Jag är så bitter ibland att jag tom kan sitta och skratta åt min egen bitterhet.. speciellt när jag bittrar av mig drygt mycket i mässen (läs sjömansmatsal) så att jag ser min kollega Emmy grimagerar o.O Då får jag lite dåligt samvete och nästa MÅSTE skratta åt min bitterhet..

Idag är jag mest bitter för att jag inte får det dära med handledarutbildningen att gå ihop.. mor å jag har inte någon tid för en körskola som råkar ha en plats över.. ska ringa en i Göteborg imorrn som har söndagskurser, får släpa upp mor hit i värsta fall så vi kan få det dära förbannade intyget.. så att vi kan punga ut med nån tusenlapp till.. å så jag hinner köra några få gånger innan teorikursen börjar på allvarligaste allvaret.. :D vill liksom inte spendera 1:a veckan med att lära mig starta motorn ^^

Idag cyklade vi iaf in till gymmet.. jädrigt skönt att slippa allt meckande med bussbyte och sura chaufförer nu när det är spårbyte mellan Lana - Mölndal C.. Älskar att cykla.. man får luft, du rör dig, det är gratis och du kan åka lite där du vill.. nästan =) Gymmade lagom hårt, orkade inte mer eftersom min kära mp3 blev kvarglömd hemma..mycket lättare att släppa lös till musik! Efter gymmet tog vi oss in till stan för att lämna in min mobil som inte vill mig väl.. klagade så mycket jag bara kunde.. men nu har jag ju min nygamla mobil att läraom mig med.. så det är lugnt! Sen hem till MölndalC för att hämta ett av Thomsens paket..

Väl hemma dyker J-O upp.. det lagas raggmunk å pojkarna drar på handledarkurs.. Thomas verkade tycka om den å det var väl bra.. själv har jag inga roliga minnen av min.. men men.

Nai nu ska jag ta mig i kragen och göra något annat.. vettigt? Nä :)

NattiNatt

3 kommentarer:

  1. Äsch, bitter blir man ibland. ^^

    Nämen, vill inte mobilen dig väl? Det lät inte bra... =/ *skratt*

    *kram på*

    SvaraRadera
  2. Vet precis hur du känner dig gumman! Går oxå igenom en bitter period just nu...vet inte riktigt vad det kan bero på. Är mest sur på allt och alla ;/

    Puss puss hjärtat/Vickey

    SvaraRadera
  3. Haha, nä men så illa ska vi väl inte tro att det är... själv är jag PMS- och förkylningssur. Jag hoppas verkligen inte att det har med åldern att göra... eller? O_o

    Kram på!

    SvaraRadera

Vad tycker du?