måndag 4 maj 2009

ORKA

Usch och fy .. energitjuvar all around me *groouuaenghw*
Hursomhelst, båtveckan gick ju i väldigt rask takt.. Kanske bara för att Thomsen var med och kunde hålla mig sällskap för en gångs skull
När vi kom hem var det en salig röra, toaletter, handfat, spackeldamm å smuts överallt! Svärisarna inkl. Paer ;D har ju hållt på att renovera toaletten under denna vecka.. och det var väl inte riktigt färdigt. Vi drog till akuten (Mölndals sjukhus) som ligger alldeles brevid och pissa istället. najs! Vidare gick vi och kollade lite butiker i Mölndal, jag hittade en grymt snygg jeanskjol.. men eftersom jag ska spara hårt till Kiel-resan så sket jag i den *duktig*

Även mina auktioner på Tradera håller på att gå ut i detta nu.. ska leta fram en portotabell och skriva ut kanske..

Håller också på att tvätta.. phuuuw.. hoppas jag får allt färdigt.

GRATTIS ANA PÅ FÖDELSEDAGEN --<--@
PUSS & KRAM

1 kommentar:

Vad tycker du?