lördag 9 maj 2009

ye ye

Åhåjaja

Imorse lite efter 11 ringer svärfar på dörra.. jag å Thomsen ligger i sängen fortfarande, dock vakna men har inte haft orken att stiga upp.. bara till att hoppa i mjukisarna å gå upp :D
Badrummet är nästan klart .. några fogar, några lister å lite plock kvar.. nästa vecka när vi kommer hem är det förhoppningsvis klart så man kan börja städa upp damm å annat skit.

Igår blev det aldrig något gym, vaknade sent, sen behövde svärfar hjälp av T i badrummet, tillslut kom Nathan hit med sushi, även svärmor droppade förbi.. så vi kom aldrig någonstans.. :) Jag hade sådan himla träningsvärk & ont i nacke å axlar visserligen så jag hade ändå inte kunnat ta mig någonstans.. höh.

Får se vad dagen har i sitt sköte.. jag håller på med tvätten och känner mig allmänt snuskig.. behöver en dusch, behöver raka benen och behöver plocka mina ögonbryn.. indeed!
Kanske tar en tur till gymmet eller simhallen och passar på att duscha på en gång.. :)


Ett nytt badrum börjar ta form


Kram Kram

1 kommentar:

  1. Oh vad fint det blir! *avis* ;)

    Svar på frågorna: Vem som helst får träffa henne och hon tar emot besök hemma hos sig (hon bor på södermalmsallén här i stan). Hade jag haft hennes nr kunde jag gett den, men kan höra med svärmor ifall du är intresserad? Kostar dock vääldigt mycket, 600 får man punga ut för en timme. Det var inte alltför lång väntetid, tror jag fick vänta max 2-3 veckor bara :)

    Puss puss.

    SvaraRadera

Vad tycker du?